Franz Josef glaciaren



Nu har jag precis kommit tillbaka fran min 2 timmars promenad vid glaciaren. Anton kor heldag och kommer sakert ha med sig massa fina bilder hem. Jag nojde mig med att ga runt om och titta lite, fick nagra bra kort men det ar inte latt att fa med sig sjalv nar man ar ensam. Imorgon gar bussen vidare till Queenstown, det finns massa activiteter att gora dar men har tyvarr inte rad med alla. Maste satta mig och kika ikvall vilka jag vill gora. Jag tror hela bussen ska hoppa bungy jump men det ar jag for feg for. Sen har jag lovat min kara mor att inte hoppa sa jag far nog halla mig till det. Sky dive fick racka!
Vi har gjort fardigt en CV som vi tankte ga runt och lamna pa stallen vi skulle vilja jobba pa. Vi ar bara i Queenstown i 3 dagar sen aker vi vidare med bussen men vi kommer tillbaka dit efter nagra dagar igen sa det kan vara bra att ha lagt ut lite tradar:) Glomde beratta att jag traffade en svensk tjej pa festen som hade en lyonne jacket pa sig... jag kunde inte halla mig och sa Har du Gina Tricot pa dig? Det visade sig att hon jobbade oxa pa Gina i sthlm, Coolt... da var gina snacket igang:) Det var kul!


Jag bad en kille att ta ett kort pa mig och glaciaren och detta var det basta jag fick,
hans barn vagrade sluta gasta runt bakom sa de fick oxa vara med pa ett horn!



Ikvall ska vi ga pa spa... eller det ar typ ett spa det finns 3 olika pooler man kan bada i och man far vara dar hur lange man vill. Det ska bli mysigt! Endast 100 spann bland det billigaste man gor har i NZ kan jag lova. Det ar sjukt dyrt... men latt vart det!!!:)

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: H

Hej! Vilka fina bilder. Mormor är hos mig och vi kollar vad Ni har gjort. Kom ihåg att INTE hoppa

Bungy, Snälla gör inte det. Kram Mamma o Mormor

2009-03-29 @ 19:04:28
Postat av: Anonym

en uppdatering om dagen får läsarna att följa lagen..

2009-03-29 @ 23:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0