Hello there!!!

Det kanns som jag kommit hem till Sverige. Aukland ar ganska likt sverige, rena gator och liknande byggnader. Det ar sa fint har! Samma klimat som en Svensk sommar. Vi kom pa plats gansak sent sa vi har inte hunnit kika runt sa mycket men imorgon blir det upptackningsfard:) Klockan ar ganska sent har och jag ar ganska trott, blev inte maga timmar somn pa planet. Det fanns aldeles for manga filmer att se:) Ville bara meddela att jag var framme!!!
Hors snart igen!

Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: angelica

hello there!! :)

skönt att höra att ni kommit fram välbehållna! jasså är det som en svensk sommar, fasen vad härligt men lite mindre klibbighet :) idag är det måndag och kallt här hemma. ska på kalas ikväll hos miranda, skoj! nu ska jag ut och gå.

haha jaa verkligen olika våra bloggar, kallt och vinter eller asien, sommar och tok varmt :)

vi hörs snart vännen!

Puss kram



och du, jag är inte duktig på design blogg, sorry! min är ju bara helt vanlig vit... men vill ha en annan design, så anna (rotens tjej) ska väl förhoppningsvis hjälpa mig. sorry vännen

2009-03-02 @ 10:17:11
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Sandra

Skönt att höra vännen. Nu kanske du får i dig lite ost iaf när du är tillbaka i civilisationen. Nu ska jag iväg på en roadtrip med Ylva o Jennifer. Glada Hudik it is!!! xxxxxx

2009-03-02 @ 12:19:29
Postat av: Mamma

Va skönt då kan jag vara lugn.

Ha det så bra. Ta det lungt med alla

äventyr som finns där.

Kram Mamsen

2009-03-02 @ 17:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0