Jag vagade hoppa fallskarm:)

Fatta att jag, lill fego har hoppat fallskarm idag. Det borjade som en helt vanlig morgon. Lite frusen och seg efter natten. Borjade med att gora frukost da anton bara utan varning sa idag ska vi hoppa fallskarm. Jag satte mackan i haklsen och sa NEJ... det ska vi inte. 3 timmar senare ar jag 3500 meter uppe i himmlen och sitter med dinglande ben utanfor ett plan..... Gaaaaaaaa!!!! Det var helt sjukt! det var sa kul:) Man foll forst rakt ner, frifall i 45 sekunder. Sen akte fallskarmen ut och da kandes det som man studsade upp igen. Sen var det 4 minuter med underbar utsikt och lite berg och dalbana kansla. Kan inte med ord beskriva hur kul det var.




                     

Sahar glad var jag efterat... kande mig som en helt ny manniska!


Nu ska bilen snart borja rulla mot nasta stad, Rotorua! Dar ska vi bada lerbad och fira var 2,5 ars dag lite i forskott. Lerbadet blir varan present till varandra. Roligare med en upplevelse an med annu en sak man ska slapa pa i backpackern:)

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det här lär ju inte bli så poppis hos vissa, om du föstår vem jag menar. Hon får läsa det här själv, jag berättar det INTE!! Ha ha. Larsson fick höra vattenrutschkanan igår igen för tusende gången, hon tvingade mig att dra den. Hade skitkul ute igår med Lotta och Johanna. Vi hörs snart, kramis xxxx

2009-03-15 @ 23:36:23
Postat av: Caroline

Men guuuud så skoj... jag skulle aldrig våga göra något dylikt...

Blir så stolt över att du gjorde det, du är numera min största idol! hihi



Skönt att höra att ni har det bra! =)



Hälsa Anton!



Kram, kram

2009-03-16 @ 07:16:52
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad i hela friden håller du på med. Tror inte att

det är sant att du hoppat fallskärm. Trodde hjärtat

skulle stanna på mig när jag såg bilderna. Snälla

gör inga mer farliga saker. Vill att Ni kommer hem

helskinnade. Kram Mamma

2009-03-16 @ 23:33:55
Postat av: Helena

STORT MAJSAN!

Vad kul ni verkar ha det och va fina o bruna ni är era jävlar:).

Det känns iaf lite med betoning på lite vårigt här i Ume idag men det kommer väl snart mer snö...

PÖSS

Ingrid!! Du kan vara lugn, vips säger det så här hon hemma med sitt glada leende.

Ha det bra Ingrid ses till sommaren/Helena

2009-03-17 @ 12:20:07
Postat av: angelica

meen inte lite tuff majsan!! :)

fasen vad skoj med fallskärms hoppning! det skulle jag aldrig våga... huvva! ni ser ut att ha det så himla underbart. här hemma börjar snön tina lite, plus grader så gott som varje dag, hilma skönt! längtar längtar så mycket till våren och sommare och tills NI kommer hem!!! messade dej förr förra helgen men det gick inte fram tyvärr. meen messar dej om ngn dag igen och hoppas på att det kommer fram!

hälsa anton! saknar dej!!!

puss pusss

2009-03-17 @ 18:16:24
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: mariel

Ingrid: Lugn nu mamma, nu har jag hoppat och allt gick bra, behover inte vara orolig. Nu blir det inge mer farliga saker:) puss

2009-03-18 @ 02:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0