Min fina baby...

For tva och ett halvt ar sen lamnade Anton mig gratandes i Bali efter 2 underbara veckor tillsammans.... Han skulle hem till Sverige efter 1 ar i Australien och jag skulle stanna 2 veckor till. Vi bestamde att vi skulle traffas igen nar jag kom hem, har knappt varit ifran varann sen dess. Pa den vagen firar vi idag den 25:e 2 och ett halvt ar tillsammans!
Anton du ar en underbar van och du har det storsta hjartat. Du ar helt enkelt en underbar manniska. Dina blaa ogon far mig fortfarande att smalta;)

Baby... Jag haller dig sa kar!!!

Have a nice one... We will!!!


Kommentarer
Postat av: Sonja

Jag vill gratta dig och Anton av hela mitt hjärta

kramar från Sonja i kalla Sundsvall -11 grader

2009-03-25 @ 08:05:44
Postat av: bleng

grattis eller vad man säger :)Hoppas ni får en underbar dag. Antar att anton har planerat värsta mysiga överraskningen ;). ta hand om er och ge varandra lite extra mycket kärlek i dag. Baby hälsar... Puss puss

2009-03-25 @ 08:36:33
Postat av: Pappewappsen

Det är inte utan att det syns hur mycket ni tycker om varandra. Ett stort grattis idag till er båda!!!!!

2009-03-25 @ 09:09:29
Postat av: Alx

Hoppas ni fyller varandras hjärtan med kärlek idag, låter lustarna leka i era fantasiers ängar och drömmarna blir till verklighet, klä av er i månskenet och vandra hand i hand på stranden där månen smeker sanden och visar en smal väg mot oceanen..



Ps: Hälsa Anton att hans armband han glömde här ser skumt ut och att jag gärna vill ha ett nytt så han kan få tillbaka det helt som det såg ut när ni åkte, det hänger här hemma och vi brukar stå på knä och gråta när vi ser det, då mest för att vi förstört det av någon skum anledning..



Här hemma är det underbart, samma underbara syn varje dag när man tittar ner mot storgatan förbi hollywood skylten och vidare, man låter liksom blicken vandra så som på taggtråd ned för gatan, äcklas ibland lite.. Men annars är det skönt, våren är på g och det bli ljusare för varje dag som går, snart smälter snön och sessan kan gå på den där billiga och väldigt jobb anpassade valpkursen, inte så att man börjar fundera på om att hundäga är ett helttids jobb, men men.. sånt är livet..



det här kom jag och tänka på när jag läste att ni firar det ni gör idag, och tacka inte för att jag säger grattis för det är enorm otur, snälla gör inte det :)



Ta hand om varandra nu så ska jag ta hand om din gode vän som just nu står i köket och lagar till en härlig skål med flingor(3år på HR gav utdelning)

Livet är allt bra härligt när man är kär, det vet ju ni också och idag vet ni det lite extra liksom..



Ha en förbannat bra fortsättning på erat äventyr och lev varje dag så som ni inte var i sundsvall för här står tiden stilla och kommer se ut exakt ut som när ni drog..



Även fast jag inte är eran bästa vän, så undgår det inte mig att sakna er lite ibland iaf, eller ganska ofta ibland, speciellt när angelica ligger i fosterställning och upprepar samma sak, jävla mariel kom hem nu *10 :)



Nu har jag nog skrivet en mindre novell, men men sånt som händer när fingrarna gör sitt eget och har bokstavstango på bordet..



Ha det gott nu och hälsa anton det jag skrev på hans blogg om mötley crue, hade varit grymt och ta en liten tripp och se dom..



/ Alex



2009-03-25 @ 09:49:30
Postat av: Sandra

Hoppas ni får en jättetrevlig dag, Fjant har säkert planerat nåt mys. Som ni märker så är Alex lika filosofisk som vanligt. Jag har btw fått tagit över Hannas roll nu när hon e borta. Det betyder att jag måste watch my back hela tiden så han inte hittar på nåt pinsamt. Fast han e lugnare med mig än med henne, hon e nog härdad. Ha en FAB dag nu, ha ha, all the best, lol Sandra & Jemma xxxxxxxxx

2009-03-25 @ 12:04:27
Postat av: Mamma

Hej Sötnosar!

Hoppas att Ni får en bra dag när Ni firar att Ni varit tillsammas två och ett halvt år. Ni är så

gulliga tillsammans.



Många kramar från Mamma

2009-03-25 @ 20:58:17
Postat av: angelica

Grattis Grattis bästa paret utav dom alla på eran dag! Ni är perfekt för varann :) hoppas ni får en mysig dag och kväll, eller det vet jag att ni kommer att få! :)



puss puss till er! saknar er mycket...

2009-03-25 @ 21:59:53
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Lilli

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! <3

2009-03-26 @ 08:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0