sagan om ringen

Efter en 12 timmars tagresa ar vi framme i Wellington... Det gick mycket fortare an jag trodde. Vi hade massa mat med oss och sen spelade vi massa kort sa tiden skulle ga lite fortare och det gjorde den:)
Igar var vi pa en sagan om ringen tur. Vi fick se lite olika inspelnings platser och fick aven massa inside information om hur det spelades in och lite om skadespelarna och sa. Det var kul faktiskt:)
Tyvarr var inte vadret det basta, det ar ca 13 grader har. Har inte hittat nagon jacka an heller men jag hittade en filt/halsduk som jag gastar runt med. Anton hade sa tur igar att de hade en hel sack med jackor som folk har glomt har och han fick ta precis vad han ville. Han hittade 2 skit snygga kill jackor sa nu slipper han kopa nagon. Jag tyvarr hann inte... de 2 tjejerna som kollade innan oss tog de enda 3 jackorna som jag nagonsin skulle visa mig levande i:) TOO BAD! Just my luck!

           
 

Vi var aven pa ett museum pa morgonen igar... skulle ga pa nya zeelands national museum men gick fel och hamnade pa wllingtons museum. Vi ar sa klantiga! men men det var val intressant anda:)
Fick se den forsta mc donalds trojan, fick aven ett kort pa mig och denna skonhet:)
kommer i nasta inlagg:)

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: bleng

Fy fan va ful ni är!! snygga öron ha ha ha.. Fjant passar nästan i dom=).vet att du vet att sandra vet att du vet, du vet vad=) Där fick jag till det. Hörs på mailen. Miss u båda 2. PÖZZ

2009-03-23 @ 09:48:27
Postat av: bleng

by the way.... i den där "kappan" skulle det nästan sitta fint med lite matadoren =D

2009-03-23 @ 09:50:01
Postat av: Anonym

Vill du vinna en ny mobil?

2009-03-23 @ 09:53:27
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613
Postat av: Sandra

Alltså Blengis du e förjävla ful ibland. Lite contemporary skulle man oxå kunna dra i den där filten. Fina kort vännen, gasta iväg och köp en jacka nu!! xxxxx

2009-03-23 @ 10:24:30
Postat av: lilli

jag har visst fått lite klagomål ang att jag inte kommenterar! haha.. kul att se att det regnar och är kyligt hos er, så man slipper vara så jävla avis ;p ni kasnke bara ska ta att komma hem ist? PUSSPUSS

2009-03-24 @ 00:08:29
URL: http://liliana.blogg.se/
Postat av: Mariel

bleng: I den har snygga capen blir det minsan varken matadoren eller spratten! haller med sandra va ful du ar:)

Sandra: Jackan ar inkopt kommer bilder snart... miss you both

lilli: De va pa tiden din lilla fis! by the way idag ar det strolande sol igen;P

2009-03-24 @ 04:32:21
Postat av: Ylva

Fasen oxå majsan jag som hade hoppats på sprätten.....den hade ju suttit som handen i handsken till den där kappan :) Kisskiss Hughug

2009-03-24 @ 23:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0