Team party



Igar hade vi tema fest med hela kiwi bussen ganget.... Tyvarr var det inget tema dock utan man fick vara utkladd till vad man ville. Det blev svarare da faktiskt. Jag bestamde mig for att vara geisha och lyckades till slut overtala Anton att ga som tjej. Han var sa sjukt snygg!!! Alla killar raggade pa honom sa till slut vagade han inte ga pa toaletten langre:) hahaha... det var sa kul! Han lande min bh som han stoppade mandariner i, sag inte klokt ut men det var brost iaf. Han klagade hela kvallen pa hur hart den satt och hur obekvamt det var... Nu vet han hur vi tjejer har det:)
Idag var det prisutdelning pa bussen det fanns 3 priser. De som vann var en tjej som var elefant, en kille med plastpasar indade runt hans kropp forutom stjarten som hangde ut, en harig stjart dessutom. Den tredje som vann var nagon som jag aldrig sag, vet inte hur jag lyckades missa honom men det gjorde jag iaf:)
Det var en lyckad kvall, lite jobbigt att ga upp klockan 8 och satta sig pa bussen men det gick bra.


Imorgon ska Anton hajka upp for en valdigt kand glaciar, Franz Josef. Jag darimot ska fuska lite och bara ga pa en prommenad dar man kan se den fran. Turen han ska gora tar 8 timmar och man gar mest uppfor. Tror jag skippar det;)

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Anton skulle ju lätt passa in i mespatrullen....snygg va han iaf :) Hahaha... Musi du va jätte fin...Love U Kisskiss Hughug

2009-03-28 @ 11:40:16
Postat av: Anonym

Anton skulle ju lätt passa in i mespatrullen....snygg va han iaf :) Hahaha... Musi du va jätte fin...Love U Kisskiss Hughug

2009-03-28 @ 11:43:09
Postat av: Mormor

Vad fin du var Mariel. Du hade så fina skor och klänning, en riktig geisha!! Många kramar från mormor

2009-03-28 @ 12:04:30
Postat av: Sandra

Hej Mariel, jag och mormor har surfat järnet. Hon har gastat in på din blogg, facebook, youtube, och massa andra sidor. Hon är imponerad och förstår inte vart allt kommer ifrån, ha ha. Kul att hon fick läsa och spana lite iaf. Anton var skitsnygg, vilken jävla sminkning!! Hälsa!! Sandra & Jemma xxxxxxx

2009-03-28 @ 13:45:45
Postat av: bleng

ha ha ha!!! Anton ser ut som ida wikman på första bilden =)

2009-03-28 @ 15:35:54
Postat av: Anonym

lite lik sarah jessica parker på första bilden..

2009-03-28 @ 19:30:53
Postat av: angelica

hahaha fasen vad heta ni är! :) anton må ju varit den snyggaste tjejen av dom alla på festen :) puss kram!

2009-03-29 @ 14:23:57
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0