Antligen lite bilder

Hej allihopa...
Har precis vaknat, Anton ar ute och surfar sa jag passade pa att forsoka lagga upp lite bilder. Antligen funkade det, det gick hur fort som helst! Helt underbart:) Det ar lite blandade bilder fran varan roadtrip.
Anton har ju som sagt kopt en surf brada, han ar helt nojd! Nu gar dagarna ut pa att hitta de perfekta vagorna HAHAHA. Tankte jag skulle prova nagon dag men det ar inte jatte varmt i vattnet. Kanske sparar mig till bali anda:)
Nu ar det snart dags att borja kora tillbaka till Auckland, har nagra dagar kvar men sen ar det bara att hoppa pa Kiwi experience bussen och aka vidare till den sodra on. Det blir sakert jatte kul det oxa men det ar helt underbart att aka runt sahar och valja sjalv var man vill stanna och sa. Har inte sa mycket mer att skriva sa ni far titta pa bilderna istallet:) PUSSSSSSSSS



 



        
        

 
 


 
 

Have a nice one!!!






Kommentarer
Postat av: Malin

Ohh, gu vad härligt ni ser ut att ha det:) Ohh,så himla bruna ni har blivit! Tokfina kort ju:) tihi Kram kram

2009-03-12 @ 23:26:14
Postat av: Sandra

Hej på dig, försökte ringa dig nyss 2 ggr, men det går inte. Går inte fram några signaler. Strange!! Jag provar en gång till nu sen lägger jag ner. Pussis xx

2009-03-12 @ 23:44:31
Postat av: Kristina

Men hallå!!!! Får man ha det så där bra?! Det ser ju helt fantastiskt ut. Det känns lite konstigt att man ska kasta sig ut i backen när man ser dina bilder. Idag är Åre så där fint som bara Åre kan vara, inte ett moln. Lars, Patte och Lunkan kommer hit idag, mycket skidåkning, sprit och hockey. Hälsa Anton och ha det så mysigt. Kramkram

2009-03-13 @ 07:34:06
Postat av: Lina

Gud va fina kort hjärtat!! Det ser så otrolig underbart ut. Jag vill också!



Ha de gott!



Kramar

2009-03-13 @ 11:17:39
Postat av: angelica

åhh så fina kort på er och o naturen! fasen vad skoj och mysigt det verkar vara o åka runt, avundsjuk osm vanligt!! försökte messa dig förre elgen, på erat nya nummer men såg för ngn dag sedan att det inte kommit fram! får försöka igen snart...

nu ska jag sova snart, men först ut i snön med lill santoz :)

saknar dej och längtar tills du kommer hem!!!



puss kram

imorgon är det finalen på melodifestivalen, och vi hejjar på agnes!

2009-03-13 @ 23:36:26
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Marie Louise Ekström

Hej Marielle

Träffade din syster Sandra idag i Birsta. Bestämde mig för att komentera din blogg. Vad ni har det mysigt och jag tycker att ni gör det så bra som kommer överen så bra så lång tid. Lycka till på er fortsatta resa.

Kramfrån Marie Louise (Maddes mamma)

2009-03-13 @ 23:41:44
Postat av: Pappewappsen

Fina bilder på er, men Marre måste man bada på en byggarbetsplats?

2009-03-14 @ 17:00:34
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder. Ni är ju som 2 negrer. Gud va

brun Ni är. Ni ser ut att ha jättemysigt. Ta det

lungt med Kiwi experience. Va fin du är i blont hår

Puss o Kram

2009-03-15 @ 20:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0