Vad snall ni ar:)

Vad glad jag blev over alla kommentarer... far ju inte saga tack for alex men vill att ni ska veta att det varmde. Och Alex... det var inget daligt inlagg. hahaha har du funderat pa att bli skribent:) Du skulle passa som det! Du kan det dar med och dansa tango pa tangenterna:)
Vi hade en jatte mysig dag iaf, traskade runt i en national park i 6 timmar med massa fina vyer. Det kanns i benen idag kan jag saga.
Har precis akt varan andra dag med kiwi experience, blev ingen aktivitet idag men imorgon ar det maskerad fest. Ska bli kul och se vad man kan skrapa ihop med mitt bagage, har ju inte sa mycket att valja pa. Funderar pa indian eller geisha! Efter festen ska jag garanterat lagga upp bilder sa ni far se. Forsoker peppa Anton att kla ut sig till tjej. Plattat hans har och lite smink sen ar det klart! Skriv en kommentar till han pa bloggen och peppa honom ni med... kan vara vart det nar ni ser bilderna. www.lejonmanen.blogg.se

Nu ar det dags for lasagne och sen ska jag ta och tvatta barret!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Grattis mina små smultron troll =) Hoppas ni hade en bra dag igår....saknar er båda...



Kisskiss Hughug

2009-03-26 @ 23:49:58
Postat av: alex

Hehe, kanske det kanske, man vet aldrig vad man slutar upp som... kanske blir jag en lysande talang till skribent på någon dyngblaska eller norrkuriren, skriver om skoterstölder och nya vandringsleder eller så är jag bara alex med för mycket fantasi som vanligt :) .. Trevligt att veta för det gör jag att ni hade en fin kväll ihop på eran 2.5 års dag..



Ha en fortsatt trevlig resa på er..



2009-03-27 @ 00:36:27
Postat av: Kristina

Hej på er!

Snart är det ett år sedan du var ock hälsade på mig, jäklar va roligt vi hade. Jag pratade med Per om det senast igår. Nu är Henrik Sjöberg här, super mysigt. Det är strålande sol och bara några minus. Jag kämpar för att inte få någon gogglesbränna, det är inte så lätt ska du veta...jag är fortfarande sjukskriven så jag försöker att vara i backen så mycket jag orkar. Jag ska åka till Sundsvall om 2 veckor, tyvärr så har faster Gerd gått bort. Jag är dock glad över att det gick så fort. Pappa och Lars ska följa med mig upp till Åre efter begravningen, en helg med mina grabbar är aldrig fel :). Nu ska jag ge mig ut i solen igen. Kram kram

2009-03-27 @ 13:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0