Vi har hyrt en campervan:)

Imorgon borjar roadtripen runt den norra on i NZ. Jag min bajby och varan campervan:) i 2 veckor ska vi mysa runt som 2 kampare. Idag har vi forberatt med kartor i stora lass och bag in box vin:) Anton ar tyvarr den anda som far kora eftersom jag inte har natt inernationellt korkort... Sa jag far noja mig med att va kart lasare och underhalla min chaffor.
Ska bli sa sjukt kul har langtat efter det har jatte lange:) vi har allt i var lilla van diskbank kokvra och en dubbel sang kommer bli hur bra som helst:)
Aterkommer nagon annan dag med bilder.

Har kommer i alla fall en bild fran Singapore (nar vi dricker sling). En sling 4 personer 4 sugror haha



Har kommer varjefall 2 bilder pa lite shopping jag gjort, mest for min kara systers skull:)

           

Have a nice one!!!!!



Kommentarer
Postat av: Jenny H

Heeje!!

Vad härligt ni ser ut att ha det.....och vad roligt o campa lite! Var rädd om er!

Stor varm kram från ett kallt,grått och snöigt sverige!

2009-03-04 @ 09:55:12
Postat av: Emm

Vad fin och brun du är gumman :) Skit fina jackor ;) Hihi Ha det gött nu sötisar :)

2009-03-04 @ 20:57:32
URL: http://emelielarsdotter.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej Bett!

Vilka fina kläder du köpt.

Hoppas Slingen var god.

Kram Mamma

2009-03-04 @ 22:46:20
Postat av: Sandra

Hej vännen, vilka fina grejer!! Kul med lite poseringskort ha ha, mer sånt. I löööve it! Ta det lugnt med körningen nu när det är på vänster sida. Hälsa Fjant, xxxx

2009-03-05 @ 00:05:28
Postat av: Ylva

Inge nöjd med de nya inköpen....Jätte fina va dom, me like :) KissKiss HugHug

2009-03-05 @ 00:08:52
Postat av: angelica

åhh vad fina ni är!! är så himlans avundsjuk på er, vill också vara utomlands... pratade med din mamma för ngn dag sedan, ticket skulle sälja ut resor till thai 2v. för 3995kr. fast avresedatumen var nu i mars och ett tidigt i april. så vi kunde inte fara, måste ju se till så ngn kan ha santoz. men vi var ju så sugna!! men men, kommer väl frler resor.

fasen vad skoj med road tripp. låter helt totalt uderbart!

imorgon ska jag o blengis ha en angelicorna dag :) med shopping och lunch sen blir det fest, jag, sandra och bleng! ska bli tok kul! men vi saknar dej!

KÖR runt försiktigt nu ungdommar, sger som sandra, kom ihåg att det är vänster trafik! ;P

puss puss

2009-03-06 @ 19:54:38
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0