1 vecka kvar till roadtripen

Nu ar det bara 1 vecka kvar av skrubbning av toaletter och sang baddande. Tror aldrig jag kommer badda en sang igen.
Agaren av hostelet sager alltid att hon vill att sangarna ska vara tight and firm. Det later sa ackligt pa nagot satt... jag vet inte det kanske ar jag som ar knapp. Uttrycket ska folja med mig hem till sundsvall iaf.

Ja sa om en vecka drar vi ut pa vagarna igen. Vaskan ska packas och upp pa ryggen igen... ska bli sa kul. Vi har 8 dagar pa oss att ta oss upp till Auckland. Pa schemat har vi:

• Surfing
• Shopping
• Lysmaskar
• och pingviner


Vi forsoker fa tag i en relocation bil, ibland om man har tur far man hyra en bil gratis bara for att den behover bli forflyttad till en annan stad. Ska se om vi far ihop det. Har hittat en bil annars for 250 kronor var i 8 dagar vilket ar ganska bra. Vet inte om vi far plats i den bara. 4 personer och sjukt mycket packning! och inte att glomma 2 surfbrador!!! Vet inte hur det ska ga men det ar det som ar charmen:)

Jag har bokat boende oxa pa fiji idag, de 2 forsta dagarna iaf. Det blir ett dubbelrum for en gangs skull... ska bli skont att slippa dormen ett tag. Bara jag och min baby!!
Kommer fira min fodelsedag oxa pa fiji... inte helt fel!!!

De har bilderna paminner lite om sverige...
Far mig att langta hem lite, men bara lite!!!!








Have a nice one!!!



Kommentarer
Postat av: angelica

majsan majsan.. haha jaa jag är ju NÖJD! :) fina bilder som vanligt! hmm vetefasen hur jag ska kunna hjälpa dej, är ju så dålig på det. anna, rotens tjej, har gjort min blogg... så maila henne, hon finns på mina kontakter på bloggen, om hur du vill ha den + bilder + inloggningsuppgifter...

hoppas ni har det bra! och du, är hemma hela dagen idag, fredag, så RING igen! kommer väl att sova till tolv sen är jag hemma, om jag inte är ute med santoz bara... vi hörs snart hoppas jag! puss puss kram och jag vet att du längtar hem, MYCKET! :D hälsa nippletipple! :)

2009-05-15 @ 06:26:06
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: hola

hej, gillar din blogg! Skarpt!

2009-05-15 @ 07:26:37
Postat av: Sandra

Jag tror oxå du längtar hem mycket!! Jemma o jag sitter på balkongen nu och tar en paus i städandet. Jag städar och Jemma hårar. Men nu e det snart över som tur e för den här gången. Jemma har en ny kille på gång som heter Moses och ser ut som en Afghan fast utan allt hår. De träffas nästan varje dag. Helt nöjd e hon med den mannen. Tight and firm låter äckligt för att så säger folk om rumpor förstår du. Och även om andra delar ibland, så du har helt rätt- det låter vidrigt. Det måste väl alla höra tycker man. Nej, nu har nog golven torkat så jag ska gasta ner i tvättis igen. Happy days, xxxx

2009-05-15 @ 15:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0