19:e Maj ar ingen vanlig dag...

Idag fyller en valdigt speciell tjej 27 ar... Bleng min kara van! Hoppas din fodelsedag blir kanon:)
Lite trakigt att vi inte kan ha varan arliga fodelsedags fest. Vi far ta igen det i augusti istallet:)

Bleng och jag innan jag for....


Vi pa rockfesten for 2 ar sen....

En helg i storstan...

Pa Gina kickoffen i skelleftea...


Horde precis fran syster att du inte jobbar idag, da kan jag inte ringa dit heller !
An en gang hoppas du far en toppen fodelsedag, Jag saknar dig!!!

Have a nice one Bleng!!!

Kommentarer
Postat av: K

Promp! Fint...

Grattis blengis!

2009-05-19 @ 11:49:25
Postat av: Anonym

Kolla in på Mitzies blogg, swemilli.blogg.se så får du se mig och hennes söta bebis Ella!!Kram xx

2009-05-19 @ 16:19:36
Postat av: bleng

men lillen.... blev rörd i hela lilla hjärtat. Tack för inlägget. Det var en fin present. saknar dig majs:(. Kändes konstigt att inte ha dig här den dagen. Hoppas ni har det toppen. Tänker på dig varje dag. har fortfarande ingen dator, därför blir det lite glest mellan kommmentarerna:). Love u puss

2009-05-21 @ 15:08:40
Postat av: Ylva

Hejsan vännen!!!



Va ett tag sen nu...har knappt varit hemma ngt. Kan fortfarande inte skicka ngt mess till dig har ju haft telen på lagning så du måste skicka ett till mig först annars funkar det inte för mig :(



Hoppas ni har det bra, vilket jag antar att det är iofs. När är det ni drar vidare?



Saknar dig... Puss å Kram

2009-05-21 @ 22:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0