fredag hela dagen:)

Idag ar det fredag och Anton har varit ledig hela dagen. Vi passade pa att folja
 med ägaren till hostelet ut till en djurpark. Jag har varit där förut men inte
de andra. De ar sasjukt hungriga att de hoppar in i bilen!



Har matade Anton lamor med handen... vi hade med oss hunden oxa och de
 blev helt spand pa lillen. De stirrade sa jag trodde ogonen skulle ploppa ut!



I onsdags fyllde Sanna år, hon fick en muffins med massa ljus i. Kalle kopte
en plånbok, troja och vaska och utav mig och Anton fick hon en mossa
och vantar:) Hon blev jatte glad!

Fick till en skit bra spokbild pa Kalle framfor brasan!
Der ar sa mysigt i huset vi bor... vi har en öppen eld som vi brukar
hänga lite vid. Spela spel och dricka lite öl.

 
Avslutar pa lilal Magic som blev helt livradd idag nar Anton och Kalle tog fram
skejten. Hon började skaka som Jemma gör när hon latsas frysa hemma.
Saknar Jemma sjukt mycket faktiskt, får trösta mig med Magic sa länge!



Nu håller grabbarna på att laga en gryta till mig och Sanna, vi ska ut och
dricka nagra öl ikvall och spela biljard.
Det blir kul!!!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

fina bilder vännen! längtar tills du kommer hem, då jäklar ska vi ta igen all förlorad tid tillsammans! säger som sandra, ni måste ju bjuda på pumpa soppa, har fasen aldrig ätit det och känns inte som om det skulle vara så gott :) meen det får vi se! :) vi hörs snart igen.. nu ska jag lägga min i soffan, lite smått ont i huvudet av all blåst här uppe i norrland! puss puss min fina

2009-05-08 @ 20:47:29
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: bleng

Hörde att du var aggre över att vi var dålig med komentarerna:). Har ingen dator för illfället så Sandra fick gasta ner med den lilla vita så jag kunde gottgöra dig på en gång. Ni ser ut att ha det kingen, och Anton ser ut som en snygg tjej på djurmatar bilden. Tog fan 10 min för baby att övertala mig om att det faktiskt är Anton:). Saknar er sjukt mycket. P.S Sandra stinker sprit:)

2009-05-10 @ 15:36:45
Postat av: Sandra

Såååå kul att prata med dig idag.... Hoppas skvallret räckte för den här gången, ska samla på mig mer nu tills nästa gång du ringer. SAKNAR DIG!!!!!!xxxxxxx

2009-05-11 @ 00:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0