Piercing i bröstvårtan

Innan min kära mamma får en hjärtattack och tror att det ar jag som gjort detta så kan jag berätta att det är Anton och Kalle som gått och piercat bröstvårtan. De sa att de hade en överraskning och sen försvann de i en timme, de kom sen tillbaka med varsinn piercing. Kalle hade skrikit och Anton ropade på mamma:) Jag får lägga upp en bild när de tagit av plåstren.

Idag har vi varit och badat på ett badhus... det fanns vattenkanor men de var tyvärr stängda. Lite synd men det var kul ändå!
Blev helt slut efter badningen så nu har vi ätit och ska ta och spela lite spel. Grabbarna håller på att bedöva sin smärta med några öl. De försöker att inte få styva bröstvårtor för det är tydligen då det gör mest ont:)

En liten bild på grabbarna från första kvällen




Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0