Pumpkin

Helt fel arstid egentligen att koka pumpasoppa men sjukt vad gott det ar!
Idag fyller Sanna ar, hela 24 ar. Om en manad ar det min tur, hela 27. Herregud.... aren gar!
Kanner mig inte sa gammal dock, det ar hur man kanner sig som raknas:)
Nu har Kalle borjat jobba har pa hostelet och Sanna borjar pa mandag. De flyttade in hos oss i morse sa nu bor vi alla fyra i personal rummet. Ikvall blir det film pa sannas dator, ska stalla upp den pa en stol sa alla kan ligga i varsinn sangoch kolla. Det blir najs!!!!

Om en manad ar vi i Fiji ocksa... ska bli sa skont med varme igen. Jag langtar sa mycket till bali, ska bli kul och traffa syster, Alex och Danne igen. Och familjen Andersson, Lindmark saklart!

Nu ska jag ta och ata min pumpasoppa... vi hors snart igen!

Have a nice one!!!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Sötis, då blir det du som bjuder på pumpasoppa nästa Halloween då. Lr Fjant kanske, han gillar ju att göra soppa.... Ha det bäst!! xxxx

2009-05-06 @ 23:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0