sista dagen som stadpatrullen ar avklarad

Utan att veta det imorse nar jag plagande tog mig ur sangen sa var det har min sista dag som medlem i stadpatrullen pa vart hostell... Gud vad skont det kanns, jag har stadat min sista toa, baddat den sista sangen och vikt mitt sista lakan. Vi fick alla vara ledig pa sondag och imorgon ar min lediga dag sa det betyder att jag ar OFF!!!
Idag var faktiskt forsta dagen pa 2 veckor som solen kikade fram:) Onskar jag hade haft tid att njuta av den men tyvarr var det aldeles for manga saker som behovdes fixas idag. Vi har nu skickat in papper och grejor till Indonesiska ambassaden sa vi hinner fa vart visum i tid till Bali.
Varan bat luffning i Fiji ar nu oxa betald och allt ar klart!
Har kommer jag befinna mig om en och en halv vecka....



snorklande bland dessa fiskar och solandes pa en o som denna!!!

Vi kommer att kryssa runt i en bat mellan ca 10 av fijis absolut vackraste oar. Vi har aven hotell inbokade pa alla oar med All inclusive, dvs frukost, lunch och middag i 20 dagar....

Har ar baten
vi kommer aka runt i...


Det jobbigaste nu innan vi aker pa roadtripen ar att vi maste packa vaskan igen. Allt ar nu utspritt i lador, pa golvet och i garderoben. Jag alskar att packa men detta kanns som det kommer bli jobbigt!
Nu ar det middags dags for oss, Sanna och Kalle sitter har bredvid och ater lasagne. Jag maste oxa ta och gora lite mat.
Sen blir det en Greys Anatomi kvall for oss, vi hyrde sasong 2 boxen igar och har ca 20 avsnitt kvar att se innan sondag.
Det far bli ett litet greys maraton:)

have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Babsan

Vad mysigt ni ska ha det. Men passa dig för fiskarna som tar stora tuggor. Å då menar jag inte hajarna, utan de gulrandiga små kräken. :)NU blir det nog snart varmt här i Sverige också. Ska bara jobba 4 veckor sen har jag semester.

2009-05-22 @ 09:29:38
Postat av: Mariel

barbro: Haha ja du de ska jag passa mig for... De ar INTE att leka med!!!! Skont med semester, antar att det blir Oland:) kram

2009-05-22 @ 10:15:05
Postat av: Pappewappsen

Härliga bilder som väntar, hoppas att ni får en fin bilvecka före resan. Ta det lugnt som vanligt!!

Önskar också lycka till på måndagnatt!!!!!

2009-05-22 @ 11:31:41
Postat av: emma

ens eget liv känns rätt grått och enformigt när man läser om eran resa :P

2009-05-22 @ 12:33:44
URL: http://www.pahn.bloggagratis.se
Postat av: Pappewappsen

Tina Mariel med det typsnittet låter som ett artistnamn!!! Kram!!!!

2009-05-22 @ 19:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0