solen skiner

Har i Queenstown skiner solen pa oss men det ar sjukt kallt. Ser varmare ut
pa bilderna an vad det ar. Horde det var cirka 20 grader hemma... vi ar glada om
det ar 10 grader har:) Igar var pa en liten rundtur runt Queenstown.
Visade Kalle och Sanna runt lite. De hade stallt upp en jatte mysig marknad i centrum,
de hade massa sota mossor.


Sotaste tanten som salde mossorna...


Nu sitter vi i lillstugan och pratar om att vi borde starta en middagsklubb. Har bestamt
att vi ska korapa fredagar. Det blir skit kul!!! Maste borja planera vad jag ska laga:)
Har ar lite bilder fran i fredags...

   

maste avsluta med en bild pa varan lilla hostel vovve....



Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det verkar bli urkult för er när ni kommer hem :)

2009-05-03 @ 13:31:26
Postat av: Ylva

Hejsan!!!



Gud så roligt att dom har kommit ner till er...

Jag har haft min telefon på lagning så nu har jag inte ditt nr igen därför jag inte kunnat skicka ngt mess. Skulle bli tok glad om du ville skicka ett mess till mig så att jag kan skicka till dig igen. Sitter brevid min telefon mer än vad jag sitter vid datorn så det blir liksom lite enklare då :)



Idag håller jag på att städa, tvätta och packa ska nämligen åka till Makedonien på onsdag och vara där i 5 dagar...det ska bli riktigt skönt att få sola lite och kanske få nån liten färg på sig innan sommaren sätter igång här hemma..



Saknar dig sjukt mycket...längtar tills ni är hemma igen.

Ta hand om varandra...hälsa anton

Kisskiss Hughug

2009-05-03 @ 14:34:28
Postat av: Sanna

Snyggt att jag sitter och halsar rödvin! hahaha förstår att det gick som det gick:)

2009-05-04 @ 04:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0