Sondag kvall

Da var helgen redan over, det har regnat har exakt hela helgen. Igar gick det inte att ga ut pa hela dagen det regnade sa mycket. Darfor har det blivit mycket slappning i TV rummet och Greys anatomi pa sannas dator:)
Igar var vi bjuden pa en hemma fest hos Antons arbetskamrat, den blev tyvarr installd for hon blev sjuk. Det var lite trist men hade nog inte tagit oss dit anda i regnet. Det var sa lange sen man var pa en hemma fest utan att ga ut, det hade verit roligt.
Istallet tande vi en brasa, spelade lite kort och drack nagra ol. Helt plotsligt var klockan 3 och da gick vi och la oss.
Jag hade tur i morse for det var min lediga dag sa det kandes helt ok att ligga kvar i sangen nar Kalle och Sanna kravlade sig upp:) De var tvungen att jobba over oxa, 1 timme! stackare....

Nu ar det sondag kvall och vi har precis sett save the last dance, en gammal film med Julia Styles. Den var ganska kul och se men herregud vad akward hon ar!!!  Jag vred och vande mig i soffan hela filmen for jag skamdes sa mycket!!! Vet inte vad det var men hon var bara sa skum...

Nu langtar vi till varme, sol och bad igen.... snart snart!!!



Have a nice one!!!



Kommentarer
Postat av: KungKarl

Vilken gudomlig bloggdesign fröken skaffat. Tummen upp!

2009-05-17 @ 10:24:51
Postat av: SannaBanana

Men å va fin bloggen blev!! Ja usch va avis jag blev i morse då ni fick ligga kvar..buh..men vi överlevde!

2009-05-17 @ 10:26:36
Postat av: Emmy

Hej hej



Jag hörde från Sofia Andersson att du är på Bali. Skulle vilja nå dig angående ett jobb jag håller på med. Har du någon mejladress du kan skicka till mig eller kanske till och med ett telefonnummer? Hade varit jättesnällt.



Ha det bra

2009-07-15 @ 16:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0