Stor besok

Hej bloggis

Nu har Kalle och Sanna antligen kommit...
Sa himla kul att se lite folk hemifran. Igar var jag och Marie upp i skogen och hamtade ved for att gora en liten brasa i varat lilla hus. Det var jatte mysigt men tyvarr brann den inte sa jatte lange. Vi satt uppe ratt lange och pratade lite. Anton och Kalle lyckades dricka upp en och en halv liter Jim Bean, det slutade med att de blev ganska dragna. Anton hade ingen lust att ga till jobbet idag, han var lite seg om man sager sa:) Ikvall vet jag inte riktigt vad vi ska hitta pa, funderar pa att ga ut en svang men jag vet inte om de ar sa sugna efter gardagen.
Idag har vi gatt pa en liten shopping runda, det finns sa mycket fint har men jag har verkligen ingen plats i vaskan. Tror jag kommer ha overvikt sa det sjunger om det. Ska forsoka klara mig till Sidney och skicka hem lite darifran. Maste ha vaskan nastan tom for bali:)

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Anna Grafström

hej vännen!!vilket äventyr ni är på!! måånga fina kort!! här hemma är det sig likt det börjar bli varmare, knappt någon snö kvar .. vad mysigt ni bor och vad goda dom där bullarna ser ut att bli ! mums! brukar kika in här ibland och läsa, ni är så bruna och fina!! jätteroligt att man kan läsa om eran resa här och allt ni gör/gjort!! såg i äldre inlägg -fallskärmshoppningen wow det verkar häftigt man blir så avis! --..hoppas på fortsatt trevlig och fin resa!! kraaaam

2009-05-03 @ 01:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0