1 november

Nu är det inte långt kvar till jul!!! Längtar jätte mycket, känns inte som jag hade någon jul förra året så jag ser extra mycket fram emot denna:) Att ligga på stranden i thailand kändes inte riktigt juligt.

Det är redan 1 november och vi har nästan varit hemma i 3 månader, tiden rullar på.
Igår var det ju halloween och det var massor med folk överallt. Vi hamnade på oscar till slut efter vi varit på Invito. Jag hade faktiskt aldrig varit där förut men det var trevligt.
Oscar var fullpackat för en gångs skull!

Här är lite bilder från igår...

 

     

  



Idag blir det slapp på soffan för min del... ska äta nåt sliskit och trycka i mig massa chips...
Underbara söndag!!!

Have a nice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0