Annorlunda personal fest

Hejsan bloggen... Nu är det äntligen helg för mig. Riktigt nice!!!

Inte riktigt lika nice att jag måste städa imoron på min lediga dag men det måste ju göras nån gång. På lördag ska vi ha personalfest med Gina. Både stan och Birsta. Vi ska på nöjeshallen i Nacksta och ha någon slags trekamp. Ska bli riktigt roligt, vet inte vad det blir för grenar men jag hoppas det är nått jag är bra på:) Vad nu det är! Efteråt blir det middag och vissa ska nog ut efter. Kommer nog bli en rolig helg. Nästa vecka ska jag upp till Umeå och jobba i Gina butiken där. Det ska byggas och hängas om lite. Ska vara där tisdag till fredag så då ska jag stanna över helgen och umgås med Helena som går sista året på tandläkarutbildningen där. Vi har inte träffats sen jag kom hem men vi har alltid sjukt kul tillsammans. Längtar till det:)

Igår målade och tapetserade jag och min chef personalrummet i birsta. det blev riktigt bra. Vi tapetserade en fondvägg vid matbordet och av samma tapet tapetserade jag en blomkruka. Det blev super läckert. Måste ta kort på krukan så ni får se. Funderar på att tapetsera alla mina krukor:)

Nu är jag så sjukt sugen på choklad att jag bara måste gå på Ica...

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hört rykten om att det bli laserhall, gokart och kasnke sumodräktsbrotting :p

2009-11-12 @ 19:56:50
Postat av: angelica

ni har ju visste träffats vännen :)

Hoppsa ni mår bra och jag vill ses snart...!!! :)

puss kram och trevlig helg, redan! :)

2009-11-12 @ 22:43:52
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Angelica: Ja jag vet att vi träffats, när jag skrev det menade jag att vi inte setts sen i början att jag kom hem. Läste nu att det blev fel:)Ja vi måste ses nått. Trevlig helg puss puss

2009-11-12 @ 23:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0