Äntligen

Nu har vi äntligen målat om fondväggen i vardagsrummet:) Efter 2 år!
 
Såhär blev det...

 
 Blev lite tomt på väggen nu när den blev vit så nu måste vi komma på vad vi ska ha där.

      

Det var faktiskt riktigt kul att måla... vi har skrattat hela dagen
Vi hade jävulskt snygga målar outfits måste jag säga, speciellt jag:)

Måste berätta lite om igår kväll oxå. Vi hade verkligen jätte kul. Vi började med att köra Gocart sen blev det Laserdome och som avslut skulle vi försöka hålla oss kvar på en jätte penis så länge som möjligt.
Jag min klant hade lagt batteriet till kameran på laddning innan jag for och tror ni inte att jag glömmer ta med det. Kameran var med men utan batteri. Så tråkigt!!!
Som tur är hade Lilli med sig sin så jag ska sno lite bilder av henne.
Jag var ganska bra på Gocart och jag hade varit bra på Laserdome om det inte varit fel på min pistol. Och jag vet att alla tror att jag skyller ifrån mig nu men det var faktiskt så. Den blev inte aktiverad när vi gick in så den funkade inte. Innan jag fick hjälp var spelet slut typ.
Och slutligen den där penisen var inte riktigt min grej, den var aldeles för hal den rackarn:)

Vi avslutade kvällen med en jätte god middag på saffran... det blev ganska sent vi hade inte ätit färdigt förrän halv ett. Då blev det sängen för mig.

Nu på tisdag blir det Umeå resten av veckan. De ska bygga om så jag ska hjälpa till. Får se om jag kan blogga annars vet ni var jag håller hus:)

Have a nice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0