Dont miss

Nu har alla, som missat serien Entourage chansen... På söndag börjar det från början. Låt er dras med i Vince fantastiska liv:) Det är en Kung serie!!! Klockan 22.30 tror jag det var på kanal 6. Dont miss it!!!

Imorgon ska vi äntligen måla över våran hemska fondvägg. Jag har hatat den sen vi köpte den här lägenheten. Vet inte varför vi inte gjort nått åt den tidigare, better late then never:) det kommer bli fint med vitt tror jag.



Nu måste jag ladda för kvällens 3 kamp på nöjeshallen med Gina...

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilken mysig blogg jag hittat att följa!! Hur är det med dig? Trevlig lördag på dig! Kram Hannah

2009-11-14 @ 13:15:15
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Postat av: Mariel

Hannah: Det är bara bra med mig... kul med en till läsare. Välkommen! Kram

2009-11-14 @ 14:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0