Första gången avklarad

Jag sprang faktiskt runt sidsjön idag:) Tror inte det var många som trodde jag skulle göra det. Alla som känner mig vet att jag är ganska lat! Enligt Anton är jag den lataste människan han träffat:) Syrran tror detta kommer hålla en vecka, och jag tänker inte säga emot än! Jag ska göra mitt bästa att försöka springa 3 gånger i veckan men jag kan inget lova. Skönt var det iaf, eller inte när jag sprang men nu efteråt.
Nu ska vi äta korv i ugn med massa ost på...
Måste belöna mig själv med lite ost!

Löpar outfitten:) Mina leopard handskar kom tyvärr inte med.


Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: vargen

Inge tuff outfit majsan :P me like :D

2009-11-12 @ 16:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0