Hundvakt


Nu är jag äntligen hemma igen, har Jemma min systers hund på besök. Vi ligger båda helt utslagna i soffan:)
Anton åkte precis iväg för att spela rinkbandy. Ska laga helstekt fläskfile åt honom tills han kommer hem.
Jag har haft en jätte bra helg iaf, riktigt roligt!
Känns som den gått otroligt fort bara, konstigt att det är jobb imorgon igen. Det är väl för att man inte varit hemma nått. Imorgon fyller syster år... sitter och planerar lite presenter:) Vet ungefär vad det blir iaf. Hon ska inte få den förrän på lördag då hon ska ha ett litet partaj:)
Är så spänd för nu börjar verkligen julbaket närma sig. Skrev av ett recept på en blåbärs cheescake från Leilas bak kokbok när jag var uppe hos Helena. Vet att det inte är så juligt men den såg sjukt god ut!

Nu ska jag fortsätta hänga lite i soffan med världens finaste Vovve.

Ett litet tips från Gina... de har fått in en paljett basker. Beställde den nyss men den finns butik oxå. Jätte fin!



Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: marika

Den cheesecaken har jag gjort! Den blir sjukt god!

2009-11-23 @ 07:33:24
Postat av: Sandra

Vad fint kort vännen och vad snällt att hon fick va hos dig, love u babes, xxxx

2009-11-23 @ 08:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0