Julbak:)


Lite suddig bild men....

Håller på och storstädar och tvättar för fullt här hemma! Hittade min recept bok i en låda där jag har alla mina recept bla på julbak och grejor. Tog en liten paus i städandet för att skriva i lite nya. Nu är det ju snart dags att börja baka. Jag tänkte göra det redan vid första advent. Har hittat recept påchokladsnittar med kanel, mörk chokladkola och kardemummatryffel. Ska gå in på recept.nu och spana lite vad leila har för recept på julbak.

Som det kankse märks så älskar jag julen och är helt överlycklig att snön kommit!
Nu ska det hängas tvätt...

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: Simone

Nu blev man sugen på att baka :D

2009-11-13 @ 13:40:59
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Bleng

Du får ta det lite lugnt med kakorna för runt sidsjön kan du inte springa längre :). Var där uppe i dag och höll fan på att slå ihjäl mig. Puss och kram

2009-11-13 @ 14:47:43
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Fråga gärna något i min frågestund! :)

2009-11-13 @ 16:58:54
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: marika

Har redan bakat en omgång citronpepparkakor, hett tips!

2009-11-14 @ 11:01:13
Postat av: Mariel

marika: Vart får jag tag i receptet till citronpepparkakorna? Låter gott!!! Tack för tipset!

2009-11-14 @ 12:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0