kundkväll i Hudik


Butikschefen i Hudik och jag

resten av personalen

Hade VIP kväll i hudik igår... det blev en lyckad kväll. Mycket folk nästan till stängning. Vi hade extra öppet mellan 18-21 och så bjöd vi på glögg och pepparkakor. Det var 20 procent på hela sortimentet hela kvällen:)
Kom inte hem förrän 22.00 så det blev en lång dag.
Idag är jag ledig, ska strax åka till mormor på sjukhuset. Har precis varit och storhandlat med baby. Massa gott!
Ikväll ska jag hem till Annika en tjej på jobbet som ska sluta den 1:a december. Tråkigt för oss men roligt för henne. Hon har fått nytt jobb och jag önskar henne verkligen lycka till!
Hela Gina ligan ska se Idol där och fika massa gott:)

Nu måste jag dra...

have a nice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0