Namnsdag?

Hur är det möjligt att Botvid, Brynolf och Ossian har namnsdag men inte jag??? Jag har 3 namn och inget är med!
Tro mig det finns fler namn än dessa som jag absolut aldrig hört förut.
Tina, Mariel och Susanne... hur svårt kan det vara. Byts aldrig de här namnen ut? Känns som det borde rensas lite.
Nog om detta...

Känner mig sjukt trött efter helgen, vet inte varför. Tog det relativt lugnt tycker jag.
Funderar på att stanna inne denna helg, är bjuden på inflyttnings fest till Hanna. Skulle vara kul men just nu känns det som jag borde ta det lugnt. Det är iof bara tisdag än, har hela veckan på mig att fundera:)

Imorgon drar jag till Övik i 2 dagar. Det är Maddes födelsedag imorgon och jag är inte hemma så jag kan åka ut till hennes grav. Känns lite tråkigt, har inte varit där sen jag kom hem. Jag får åka dit i helgen istället.
Det är så fint där med alla lyktor, det är som en liten stad:) Där har hon det bra!
Jag saknar Madde... jätte mycket, varje dag.


Fortsätt sova vännen
kom ihåg att du alltid finns i min tankar
Vänner för alltid!
Flames to dust, lovers to friends...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0