Release party

Ikväll ska vi gå på våningen på The confusions release party. Fick precis veta att Anton fått 2 biljetter. Syrran och Lotta med co ska oxå dit så jag tror det kan bli kul. Hade ju tänkt stanna inne.... men men har hela livet på mig att göra det. Varför leva som en pensionär när jag är 27 år gammal:)
Nu säger jag inte att det är fel att vara hemma, jag menar bara att jag hinner nog med det oxå.

Då var det det ständiga klädproblemet...
Har ju lovat Anton att jag inte skulle köpa lika mycket kläder nu när vi kommit hem som jag gjorde innan. Har faktiskt varit jätte duktig coh därav mina klädproblem. Köpte en hel del på resan men nu har jag redan använt allt det. Har jätte svårt att använda det flera gånger, så töntigt egentligen men det är bara så jag känner.
Ska se om jag kan rota fram nån gammal trasa långt in i garderoben...

Have a nice one


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0