Sundsvall-Övik



Idag åkte jag för första gången buss upp till Övik istället för att köra. Skönt att kunna kolla på Ipoden och bara sitta och ta det lugnt. Det var jätte jobbigt att köra förra veckan, jag såg ingenting för det snöade.
Det är lite seg väg dock. Det är bara massa skog och vatten överallt. förutom våran fina Höga kusten bron då:)

Nu är jag hemma igen iaf... Ska ta mig ett långt varmt bad för jag är helt genomfrusen. Det var as kallt på bussen. Träningsverk har jag oxå! Sjuuuuuuk träningsverk. Känns bra att Anton oxå har det, han kan knappt sätta sig ner. Jag har ont i muskler jag inte visste jag hade;) Lär ju inte kännas bättre imorgon heller.
Imorgon är det dags igen för nästa tur. Längtar lite faktiskt, jag kände mig väldigt nöjd och stolt igår kväll.

Hoppas jag bara tar mig ur sängen imorn...

Have a nice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0