Bensinstopp... alltid lika kul!

Hur kan man ha sån otur att man får bensinstopp 100 meter från sin parkering? Det händer bara i mitt liv. Precis när vi ska svänga in på gatan vid oss stannar bilen mitt i korsningen! Visste inte vart vi skulle ta vägen. Som tur var gick det en man förbi som hjälpte oss putta in bilen åt sidan. Det är fel på våran bensin mätare så när det är kvartstank är det egentligen slut! Vi hade lite tur att Ok bara låg 2 minuter därifrån, det var bara att traska ner och köpa en dunk med bensin. Allt detta med en pulserande huvudvärk!

Förutom denna lilla incident har jag haft en bra dag! Var på loppis i bergsåker och hittade en kandelaber för 40 kronor:) Nu har jag precis kommit hem från Bleng. Ylva och larsson var där och hälsade på så jag gasta upp och fikade lite kladdkaka och åt massa godis. Nu ska jag ta och packa väskan för imorgon, jag ska upp till övik igen i 2 dagar. Ser fram emot hotell frukosten igen:)

Men först lite bilder från igår....

        

                                                                

 

Have a nice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0