Desperate

Ikväll börjar en ny säsong med desperate housewife:) Och det bästa av allt är att Anton ska på match så han kommer inte vara hemma och störa!!! Bara jag, sängen och husfruarna:)
Måste skynda mig att duscha och laga mat så jag är redo!

klickade hem denna fina kavaj från Gina igår... har inte provat den men hoppas den passar 


Gör den det blir det min lördags outfit då jag ska till Larsson på tjejfest. Hittade den prefekta presenten idag i Övik. Kan tyvärr inte visa vad det är eftersom hon är en av mina trogna läsare:)

Nu Mat...

Have a nive one!!!


Kommentarer
Postat av: angelica

joo visa visa visa!!! :) puss längtar så tills på lördag!

2009-10-07 @ 22:15:49
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0