En lyckad öppning

Nu är jag äntligen hemma igen från Övik, det är jätte kul att åka iväg och jobba på öppningar men det är såååå skönt att vara hemma igen. Allt har gått jätte bra och öppningen blev jätte lyckad. Vi öppnade i onsdags i 3 timmar för stan hade tjejkvälls öppet. Vi hade täckt för dörrar och fönster med stora affischer,  5 minuter innan öppning tog vi bort de. Jag har nog sldrig sett så mycket folk på sån liten yta någonsin. De unga tjejerna skrek som om vi hade en kändis gömd någonstans, det fanns inte golvyta till alla! Vi fick anlita vakter som fick stoppa folk vid ingången som sen blev insläppta när folk gick ut. Det var 3 svettiga timmar men som sagt mycket lyckat.
Jag känner mig helt slut i kroppen så jag funderar faktiskt på att sova några timmar innan Anton kommer hem. Om jag inte gör det känns det som jag kommer somna vid 8. Då blir nog inte baby så glad på mig, var ju trots allt ett tag sen vi sågs! Tydligen har han planerat middag och det blir nog bara fredagsmys för oss ikväll.

God eftermiddag....

Have a nice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0