En ny vecka

Veckorna och helgerna bara gasar förbi... Kom precis på att jag inte bloggat på 2 dagar! Det går så fort, nu är det redan tisdag. Jag är iaf uppe med tuppen som vanligt. Sitter och väntar på min chef som ska med mig till Hudik idag:) Vad ska man göra i helgen då? Vet nån om det är nåt roligt som händer? Det är ju faktiskt Halloween!
Fick samtal av Vargen igår som undrade om det är nåt roligt som händer i helhen, han tänkte komma upp isf!

Måste hitta laddaren till min kamera så jag kan lägga in lite bilder på mitt nya vardagsrum. Eller nytt och nytt... haha jag har flyttat ett bord, köpt en ny matta och bytt färg till rött. Inte så mycket nytt men lite!

Have a nice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0