Fullbokat

Förstår inte att det inte går att få tag i ett hotellrum i Övik på en onsdag???
Kollade idag eftersom jag har möte i butiken tidigt torsdag morgon. Tänkte därför sova över på onsdagen men det finns inte ett enda rum i hela Övik. Det måste vara hockey match eller nåt! Annars fattar jag ingenting???
Blir en väldigt tidig morgon på torsdag för mig, måste typ gå up 05.00!
Det är ju mitt i natten, behöver nästan inte gå och lägga mig:) Mycket frustrerande!!!

Jag och Anton har kollat lite på flyg och hotell till London över nyår. Väldigt billigt måste jag säga. Hittade flyg för 1000 kronor per person och 4 nätter på hotell för 1500 per person i dubbelrum. Absolut något att fundera på:)
Känns som om man skulle åka till åre eller liknande blir det ungefär samma pris.
Har bett mamma kolla lite priser oxå, hon jobbar ju på ticket och kanske hon kunde fixa nå bra:)

Imorgon är det tidig morgon som gäller, måste börja köra till hudik vid 06.45 om jag ska hinna till mötet. Därför säger jag god natt nu. Ska duscha och se om jag kan hålla mig vaken till 22.00 iaf:)

Have anice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0