Grattis middag till mammsen

Hade igår en middag för mamma som fyllt år, det var jätte mysigt och vi åt jätte god mat. Jag hade ju lagat;)
Tog lite kort på min fina mamma och finast av alla, mormor:) Kan inte fatta att hon är 94 år!
Sandra hade med sig Mats så grabbarna fick oxå vara med på ett kort.
   

    

Nu ska jag strax åka till alex och fixa barret... ska plocka ihop lite saker först. Tänkte vi skulle göra lite ansiktsmasker och så ska jag färga hennes ögonbryn.
Ikväll blir det uttgång, ska sitta här några stycken innan. Kalle och Lisa som vi reste lite med i Bali är hemma och ska kika förbi. Har inte sett de på ett tag så det blir kul!!!

Have a nice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0