I mitt badrumsskåp



Kastanjevatten Åhlens eller Kicks 90 Kronor

Måste tipsa om en jätte bra grej!!!
Om man vill vara lite brun i ansiktet när man går ut, vid speciella tillfällen eller varje dag så kan jag verkligen rekomendera kastanjevatten. Inget Kladd och det täpper inte till porerna utan du får bara en naturlig färg i ansiktet. Man tar bara lite på en bomullsrondell och smörjer ut det så det blir jämt. Vill man inte ha så mycket färg kan man blöta den med vatten först och krama ur. Man blir inte orange och den luktar inte illa, som brun utan sol annars kan göra! Jag har redan fått flera av mina vänner att prova den och de är jätte nöjda:)

För övrigt myser jag mest bara omkring, jag har en ansiktsmask i ansiktet och ska krypa ner i sängen och med spänning vänta på fru Anka! Men först... Sveriges fulaste hem. Måste få tips vad man kan göra för roligt. Om inte Anton åker till Ljusdal i helgen för att träffa Mackan tänkte vi ha en liten makeover här hemma.
Måste ta bort vår fula fondvägg i vardagsrummet... den är hemsk!
God natt people

Have a nice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0