Idol



Att se idol med Anton och höra hans kommentarer är nästan mer underhållande än själva programmet:) Han är så rolig. För att inte gilla programmet som han säger att han inte gör har han starka åsikter om det mesta:)
Det blev jubel hemma i våran soffa iaf när Camilla åkte ut!!! Hon tycker aldeles för synd om sig själv hela tiden. Det blir så tråkigt att titta på!
Tove var dålig tycker jag men hon brukar ju vara så bra. Reza är helt klart en av mina favoriter, hon är ball!

Nu ska jag ge mig iväg på en second hand runda med syster...
Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: Lilli

jag grät av lycka när camilla åkte, ett litet vider är hon :) puss

2009-10-17 @ 16:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0