ingen tidsuppfattning

Jag vet att jag klagar mycket på att jag är trött och måste upp tidigt osv... Måste sluta med det men jag är så trött varje kväll. Nu är klockan 19 men den känns som 22 minst! Jag har ingen tidsuppfattning alls när jag är uppe tidigt på morgonen. Nu har jag en jobb dag kvar denna veckan sen är det helg.
Imorgon drar jag iväg till Övik för det sista personalmötet denna vecka:)
Känns som jag måste vänja mig någon gång med de här tiderna men att gå upp 06 på morgonen är som att gå upp mitt i natten!!! Inte nice överhuvudtaget...
Hur ska det gå när jag får barn då??? Då kan man ju inte hålla på såhär. Kanske inte är så redo som jag kanske tror ibland:) Tror jag ska ta och göra en ansiktsbehandling på mig själv så jag håller mig vaken ett tag.

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag BÖRJAR jobba 05 eller 06 på morgnarna :)

Kram på dig!!

2009-10-21 @ 21:24:07
URL: http://obergsvensson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0