Kan inte fatta...

Att jag under min lång resa längtade efter att få laga mat igen! Jag är redan less på att tänka ut vad man ska äta varje dag plus att det ska lagas oxå. Annat var det när man bara fick sätta sig ner och beställa vad man ville för inga pengar alls. Gud vad jag saknar det!!!
Som tur är har jag en super kille som tycker det är kul och som just nu håller på och lagar lasagne:)
Han är så söt... han frågade precis om han skulle börja med channel såsen, han visste inte vad det hette.
Själv sitter jag och latar mig framför datorn i våran lilla skrubb.

     

Imorgon är jag ledig har redan gjort mina 40 timmar för denna vecka, ska ta mig an och måla bordet som jag inte orkade ena kvällen. När man väl börjar är det roligt, men det känns som ett stort projekt innan!

Idag fick vi snygga paljett leggings till butiken i Hudik som jag tog tar med till stan butiken imorgon.
Endast 8 par, först till kvarn! De är jätte fina!

Nu luktar det lasagne i hela lägenheten, måste gå och kolla läget i köket...
Have a nice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0