♥ kärlek ♥


     Örhängen och halsband från guldfynd, ( råkade se påsen:))

Fick igår jätte fina smycken från min Baby, vi hade varit tillsammans i 3 år förra fredagen.
Kände mig sjukt dålig när han hade köpt så fina presenter och jag hade ingenting till honom.
Jag har verkligen inte hunnit med mig den här veckan, det har varit fullt upp!
Så nu ska jag bege mig ut på stan på present jakt...

Ikväll kommer det lite folk till oss för Anton fyllde ju år för ett tag sen, vi tänkte gå ut en sväng och
ha en riktig slappar söndag imorgon!
Sen vill jag önska Bleng och Alex välkommen till the neighbourhood, de bor nu endast 1 trappa upp i samma hus!

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: angelica

gud så fint! och vilka underbara rosor du fått! dom är du så värd vännen... ha så jätte skoj ikväll!

pusspuss

2009-10-03 @ 18:52:56
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0