Lugnt och skönt...

Är temat för denna helg... Ikväll blir det mysmiddag och idol med Anton och imorgon blir det födelsedags present utdelning med Larsson. Jag råkade misslyckas lite med hennes present förra helgen så hon ska få den imorgon istället. Kan inte säga vad som hände än efterssom hon inte vet vad det är än. Allt jag kan säga är att den är bra! Den innehåller massa kärlek...:) Jag tror hon kommer bli jätteglad.


Satt och kikade på lite kort från i somras ena dagen och hittade lite från kräftskivan vi var på. Jag kom på att jag inte lagt in några bilder. Här kommer min favorit iaf...

Det var inte lätt att spela fotboll med de där på ögonen, de fick blåsa av tillslut för alla sprang bara runt och sparkade i luften:)

 

Tyvärr är det ett tag kvar till sommaren men jag ser faktiskt fram emot vintern först
Nu ska vi äta... ha en trevlig kväll allihopa

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: angelica

längtar tills imorgon gumman!! :) puss ringer efter dopet

2009-10-16 @ 22:07:50
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0