Mina vänner Sven och Öm

Altså jag var med om nått sjukt igår natt... Jag kommer ihåg att jag vaknade och as garvade. Har ett svagt minne av Anton som stirrar jätte konstigt på mig. Jag brukar prata i sömnen massa konstiga saker men igår tog jag rekordet... Jag har tydligen tittat på Anton och sagt att mina vänner Sven och Öm kom till våran klassfoto tagning i Gina klänningar. Sen skrattade jag jätte högt och hur länge som helst. Anton frågade flera gånger vilka???
Jag svarade hela tiden... men du vet Sven och Öm!!!
Vadå Sven och Öm??? Vart kom de namnen ifrån... Vad håller jag på med.
Det roliga är att jag minns ingenting imorse när jag vaknade utan Anton fick påminna mig:)
Det gjorde han ju så gärna iof, kommer aldrig få höra slutet på detta. Har en känsla att det förmodligen var roligare när man var med än vad det låter här. Ni får helt enkelt tro mig... det var skit kul!

Får se om jag träffar Sven och Öm inatt igen...

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: angelica

hahha Sven och Öm!! :) dom vill jag också träffa om dom är sådär rolig jue!! Hälsa dom från mig.. puss

2009-10-20 @ 22:15:29
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0