Mitt nya projekt

Håller just nu på att måla om ett bord som jag fått av min mamma, första omgången färg håller precis på att torka så jag tänkte jag kunde blogga lite under tiden:)
Vet inte riktigt vart jag ska ha bordet men någonstans ska det klämmas in!

 
 Före och efter

Ikväll ska jag till Larsson på tjejfest, hon har precis fyllt år så det blir ett jäkla kalas:)
Jag ska åka upp lite tidigare och göra mig iordning och så ska vi käka nån middag. Det ska bli jätte kul ikväll.
Igår lagade ju Vargen middag som sagt och han hade med sig en flska vin, den rann ner ganska lätt:)
Vi gick ner på Svenssons en sväng och tog nån öl, det var trevligt! Har inte varit på svenssons
på över 1 år, träffade lite folk jag inte sett på länge så det blev lite surr om allt och ingenting!
tack för en trevlig kväll Vargen:)
Nu ska jag ladda för kvällen och spana ut en outfit!

Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: angelica

wohoo vad snyggt! vi syns snart vännen.. puss kram

2009-10-10 @ 14:00:45
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0