På lördag...

Ska jag äntligen få färga mitt hår. Jag har bara tonat det hittills eftersom jag RÅKADE använda sprayblond sista tiden på min resa. Det blev inte så poppis hos min frisör och kära vän Alexandra:) Hon har vägrat färga mig, hon har bara vågat tona det och det sitter inte så jätte bra. Tydligen kan det gå av för det är nått i den där sprayblond grejen som inte är så bra... ooops, det visste ju inte jag!!!
Det ska bli jätte roligt och träffa henne och surra lite oxå, vi har inte setts på ett tag. Kan behöva en liten update!

En gammal bild på oss

Nu har jag precis bokat tåg till Öland oxå över nyår. 800 kronor var inte så farligt. 30:e då drar vi och kommer hem den 4:e på natten. Idag blir lite av en slö dag. Måste åka till Ikea och byta några förvarings lådor som jag köpte fel. Måste damsuga lite oxå... tror Anton har hål i läppen när han käkar framför tv:n:)

Du behöver inte oroa dig Malin... Ska inte strejka men det är kul med kommentarer IBLAND iaf;)

Have a nice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0