pepparkakor

Gud vad gott det är med mögelost på pepparkakor... Har tryckt kanske 20 stycken:)
Tänkte vänta till lite närmare jul för det känns ganska julit:) Men det gick inte!!!

Ja men då var det helg igen då. Gud va skönt, veckorna går så fort. Anton fick en present av mig idag... En tröja från Gina:) Han har sagt jätte länge att han oxå vill ha en peyton, det är namnet på tröjan. Faktiskt så har vi många plagg som passar killar oxå. Anton lånar ganska mycket av mig, koftor bla.
Imorgon ska jag byta färg i vardagsrummet. Ut med det limegröna och in med det röda. Det ska bli så mysigt, det blir mycket hemtrevligare på vintern. Iaf hemma hos oss, mysigt med massa ljus och lite mörkare färger.

Nu funderar jag på om jag måste gå och hämta mobilen jag glömde i bilen förut??? Känns konstigt utan den men kan vara skönt att inte bli väckt imorgon iof:)

God natt...

Have a nice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0