Pikaboo

En mycket lugn vecka på bloggen... har inte vetat vad jag ska skriva riktigt. Det har inte hänt så mycket.
Ska strax dra iväg till birsta för mina sista timmar denna veckan! Vargen är på besök oxå så det blir en fika på stan direkt när jag slutar:) Tror inte han är helt nöjd nere i estocolmo för nu har han varit hemma bra mycket på sista tiden;) Eller så saknar han mig helt enkelt!!!

På fredag ska jag till mamma på kvällen och hjälpa henne laga middag. Vi ska fira henne för hon fyllde ju 60 aldeles nyss. Det blir vår lilla familj med respektive.
den 30:e åker vi till öland för att fira nyår med antons familj. Det ska bli super kul. Anton kommer fira jul med min familj och så blir det nyår med hans.
Våran första jul tillsammans, mysigt!

Nu måste jag gasa på lite...

Have a nice one!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0