Pinsamast idag

På väg ut till Ikea lyssnar jag på radion där de precis ska ringa och berätta för en tjej att hon har blivit vald till dagens medarbetare. Hon svarar i telefonen och radioprataren presenterar sig...
Hej det här är bla bla bla från Mix Megapol
Hej säger tjejen
Vad gör du? säger radion
Jag är ute och går med hundarna fortfarande
Jasså.... fortfarande, haha hur länge har du gjort det då?
Hur så??? Vad vill du??? säger tejen

Gud vad pinsamt hur kan hon säga så när radion ringer!!! Jag kunde knappt lyssna färdigt för jag skämmdes så mycket. Hon från radion berättade sedan varför hon ringde och att hon fått ett mail om hur snäll och duktig den här tjejen är på jobbet. Och att hon gjorde alla på sånt bra humör. Det visade hon inte här precis.
Tror hon skämmdes jätte mycket själv oxå när hon insåg vad bortgjord hon var.
Sjuuuukt pinsamt!!!

Jag har iaf varit och smygshoppat lite på Ikea. En ny matta till vardagsrummet blev det, förvarings grejer och lite ljus till alla mina ljuslyktor. Ska pyssla med det nu innan jag och Anton ska på middag hos Sandra. Kocken ikväll är Hellas och det lät som han skulle laga nåt otroligt gott!!!
Det ser vi fram emot.

Have a nice one!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0