The City

Vilken underbar dag... The City på tv hela dagen. Är helt missnöjd nu för att jag måste hämta baby på jobbet och så måste vi handla. Det enda som fattas i the City är Lauren, Lauren är kingen:)
Har inte riktigt bestämt mig för om jag gillar The City eller The Hills bäst! Får återkomma om det!
Ikväll blir det Taco kväll hemma hos oss, det har blivit lite av en tradition på söndagar. Baby har ingen match idag så ikväll får jag ha honom för mig själv hela kvällen.

Hade tyvärr ingen kamera med igår kväll så jag har inga bilder att lägga upp! Sorry!!!
Det var riktigt kul igår iaf och som sagt var Hoffmaestro skit bra. Jag, Ylva och Anna åkte från Angelica lite tidigare för att kunna ta stämpel. Vi gick sen upp till mig och tog några fler öl innan vi gasade ner igen.
Här hemma satt Anton, Vargen, Danne, Jimmy, Lina och hennes bror fredrik så vi gick ner tillsammans med de vid 24 tiden!
Nu ska jag gasta iväg med bilen...
Have a nice one!!!


Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Jag ligger på plats 45 på bloggportalen och plats 48 i bloglovins allmänt kategori! Kicka gärna in i min blogg och säg vad du tycker om den! Gillar du den får du gärna prenumerera via bloglovin också (klicka bara på ikonen i menyn). Tycker du att det finns något jag borde bättra på? Ge gärna tips och kommentera gärna i mina inlägg! Jag vill veta vad du tycker! (:



-Cristin

2009-10-11 @ 20:17:26
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0