Ansiktsbehandling

Igår var Alexandra här på ansiktsbehandling... så här fin var hon:)



Hon ska på kryssning till Karibien i 10 dagar idag så hon ville vara lite fin.
Jag har fått låna hennes lilla pärla till bil medans hon är borta så jag kan
ta mig ut till birsta om dagarna. Tack snälla Alex! Du är kingen!

Idag har jag jobbat i Huddiksvall för första gången, liten men fin butik.
Hade sällskap i dag av Johanna som jobbar i stan och östersund samt
min chef Anna Karin. Fick mycket gjort på en dag:)
Imorgon blir det kort dag på birsta sen helg!!! Veckorna går så himla fort,
kan inte fatta att det redan är helg igen:)
Ikväll har Lotta och Håkan varit här och fått lite tips om sin resa de ska göra i Januari.
De ska åka till Laos, Kambodja och Vietnam.
De är helt spända och det förstår jag, blir lite avundsjuk faktiskt.

Nu säger jag god natt och...

Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0