Äntligen fredag



Nu är det äntligen fredag, finns ingen bättre känsla. Ska få sova ut imorgon, längtar!!!
Ikväll är bleng och Alex här, vi har käkat middag och snackat lite skit.
Imorgon ska jag träffa Ylva och Alexandra, var och fikade hos ylva idag hon fyllde år förra veckan.
Hade inte varit i hennes nya lägenhet heller nere vid hamnen. Jätte fin var den, den luktade Ylva till och med:)
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på imorn men nått skoj blir det.
Jag och Anton har lite beslutsångest om vi ska gå ut imorgon kväll eller inte, får känna efter imorn!
Kan bli en liten räkfrossa, är sjukt sugen på det.
Nu ska jag gå och umgås med våra gäster:) Ses imorn...


Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Britt ekblad

Din karl är väldans sexig må jag säga , skicka gärna upp han på skönsmo huset framöver , Börjar bli torrt på unga karlar

2009-09-11 @ 23:51:05
Postat av: Mariel

Britt: Vet inte om det är min Karl du menar eller min kompis blengs karl som är på kortet:) De är båda heta iof:) haha

2009-09-12 @ 12:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0